Zorg op afstand dichtbij

Persoonlijk en betrokken face-to-face contact is een onmisbaar en krachtig middel in een zorgrelatie. Het zorgt ervoor dat een cliënt zich gezien en gehoord voelt. Toch is een fysieke afspraak niet altijd praktisch. Bijvoorbeeld door de lange reisafstand of het gekozen tijdstip. Dan is zorg-op-afstand via beeldbellen een perfect alternatief.

Is uw organisatie op zoek naar het perfecte evenwicht tussen online hulpverlening en persoonlijk contact? Wilt u uw cliënten een veilige omgeving bieden voor online contact? Kies voor beeldbellen via het Serviant eHealth platform.

 

Enkele kenmerken

Snel starten

Snel starten

Gemak dient de mens… Dat betekent beeldbellen via smartphone, tablet of pc met camera, microfoon en luidspreker. Er hoeft geen aparte software voor geïnstalleerd te worden, beeldbellen kan gewoon via de moderne browsers.

Optimale privacy en veiligheid

Optimale privacy en veiligheid

De software is AVG-proof en voldoet aan de ISO 27001 en NEN 7510. De veiligheid en privacy van uw medewerkers en cliënten staan bovenaan: Gesprekken worden niet opgeslagen. Veilige inlogprocedures en autorisaties regelen de toegang voor uw medewerkers. 

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht

Door beeldbellen in te zetten worden gesprekken op afstand gemakkelijk en veilig gevoerd. Uw medewerker heeft persoonlijk oogcontact met cliënten en vangt direct de non-verbale signalen op. Met beeldbellen zorgt u een effectieve en kwalitatieve invulling van een contactmoment. 

Digitale wachtkamer

Digitale wachtkamer

Plan gesprekken in. Uw cliënt ontvangt een e-mail met de afspraakbevestiging en neemt plaats in de digitale wachtkamer. Na afloop van het gesprek registreert de zorgprofessional de activiteit via eHealth. Met beeldbellen zorgt u voor een effectieve en kwalitatieve invulling van een contactmoment.

Neem voor informatie of een productpaper contact met ons op:

Arie de Jong

Arie de Jong

Accountmanager
T. 088-648 1021


“De interactie waarbij men elkaar kan horen én zien, en dus de reactie van de ander kan interpreteren, zorgt voor een betere ervaring.” Iebele Otten, directeur WeSeeDo

Veelgestelde vragen

Waarom zou ik beeldbellen via Serviant als ik Skype of WhatsApp kan gebruiken?

Beeldbellen via Serviant is geschikt voor de zorg. Skype en WhatsApp zijn dat niet. Onze partner WeSeeDo is gecertificeerd voor de ISO 27001. De software is AVG-proof en voldoet aan de ISO 27001 en NEN 7510. De veiligheid en privacy van uw medewerkers en cliënten staan bovenaan: Gesprekken worden niet opgeslagen.

Wat is het voordeel van beeldbellen via Serviant?

Beeldbellen is geïntegreerd in het eHealthplatform en ondersteunt uw zorgproces. U plant gesprekken met cliënten uit uw eigen caseload. Er is een overzicht van geplande gesprekken beschikbaar. In de digitale wachtkamer ziet u een overzicht van aanwezige cliënten.

Snel even via SMS of e-mail een reminder sturen naar een cliënt draagt bij aan een lagere no-show. Er is een taakoverzicht van gesprekken die nog geregistreerd moeten worden. De software houdt de daadwerkelijke verbindingstijd van het beeldbelgesprek bij. Dit helpt u bij het snel maken van een nauwkeurige registratie en het verwerken hiervan in het ECD.

Tenslotte is beeldbellen nog krachtiger als dit ingezet wordt in combinatie met de andere onderdelen van het Serviant eHealth platform, zoals de berichtenbox, lesmodules en vragenlijsten.

Wat heb ik aan techniek nodig om te kunnen beeldbellen?

Een stabiele internetverbinding is belangrijk voor het beeldbellen. Beeldbellen kan via een smartphone, tablet of pc met camera, microfoon en luidspreker. Er hoeft geen aparte software voor geïnstalleerd te worden, beeldbellen kan gewoon via de moderne browsers. Wel adviseren we de zorgprofessional om gebruik te maken van Chrome voor de beste ervaring.

Ik wil snel starten, wat moet ik doen?

Wilt u ook weten op welke manier we met onze software uw zorgproces kunnen ondersteunen of wat de kosten hiervoor zijn? Neem dan contact met ons op! Wij denken mee vanuit uw zorgproces. Wij kijken met elkaar op welke manier beeldbellen het beste ingezet kan worden voor uw organisatie. Met onze hands-on mentaliteit en betrokkenheid zorgen we er voor dat  u snel van start kunt. De flexibele inzet van Serviant eHealth biedt mogelijkheden om uw zorgprocessen nóg effectiever in te richten.

 

Top