Direct contact met uw websitebezoekers

Online contact is voor zorgorganisaties onmisbaar. Of het nu gaat om het kunnen stellen van een korte vraag of om een diepgaand inhoudelijk gesprek van mens tot mens.

Het waarborgen van de privacy is dan essentieel. En als u echte anonimiteit wilt bieden? Dan voldoen e-mail, telefoon of webformulier niet. Hoe laat u uw doelgroep op een voor hen passende manier contact met uw organisatie opnemen?

Met Serviant Live Chat bent u verzekerd van veilige, optimale online bereikbaarheid. Ideaal inzetbaar voor bijvoorbeeld de servicedesk van uw zorgorganisatie, of voor chatcoaches in de ondersteuning van cliënten.

Enkele kenmerken

Laagdrempelig en functioneel

Laagdrempelig en functioneel

Serviant Live Chat is erop gericht om snel en simpel te kunnen communiceren. Zonder app en direct vanaf uw website. Een chatdeelnemer hoeft niet eerst een profiel aan te maken. Er kan op een herkenbare en intuïtieve manier gelijk gechat worden met een beschikbare medewerker of vrijwilliger.

Optimale privacy en veiligheid

Optimale privacy en veiligheid

Serviant Live Chat is een Nederlands product met speciale aandacht voor beveiliging en privacy. Chatdeelnemers kunnen volledig anoniem blijven. Veilige inlogprocedures en autorisaties regelen de toegang voor uw medewerkers. U voldoet hiermee aan de regelgeving rond de bescherming (van de persoonsgegevens) van uw cliënten.

Speciaal voor de zorg

Speciaal voor de zorg

Functionaliteiten zoals gespreksrapportages en feedback zijn binnen de Live Chat beschikbaar voor intervisie en coaching. Na onze hands-on training zijn uw medewerkers ook inhoudelijk toegerust om als chatcoach aan de slag te gaan.

Inzicht in gebruik

Inzicht in gebruik

Standaard rapporten en statistieken in Serviant Live Chat geven u informatie over gebruik en trends. Wilt u echter maximaal inzicht en de informatie op een interactieve manier verkennen dan kunt u ook kiezen voor onze Interactieve Dashboards

Neem voor informatie of een productpaper contact met ons op:

Arie de Jong

Arie de Jong

Accountmanager
T. 085-486 7360


“De privacy en beveiliging van de chatsoftware zijn, naast de persoonlijke betrokkenheid van Serviant, voor de GGD van toegevoegde waarde voor zorginnovatie.” Petra van Tiggelen, Innovatiemanager GGD Amsterdam

Zij gebruiken al Serviant Live Chat voor online zorg

Top