Chat op afspraak is chatten op een gunstig moment

Het principe is simpel. Een medewerker kan een chatafspraak inplannen door een datum en een tijd te selecteren. Het systeem genereert vervolgens een unieke afspraakcode. De medewerker geeft deze code door aan de deelnemer. Met deze code krijgt de deelnemer op het afgesproken moment, buiten de openingstijden om, de mogelijkheid om een chat te starten. Om te chatten hoeft er geen account aangemaakt te worden, en het gesprek kan, als dat van toepassing is, gewoon anoniem gestart worden. Daarmee blijft de oplossing ook heel laagdrempelig.

chat op afspraak

Eenvoudig een chat starten met enkel een afspraakcode

Een medewerker die op het moment van de afspraak ingelogd is in de chat, ontvangt het gespreksverzoek en kan met de deelnemer gaan chatten. Het is prettig om te weten dat het gesprek niet gestoord kan worden met andere gespreksverzoeken, omdat voor mensen zonder afspraakcode de chat gewoon gesloten is.

Flexibele chatservice bieden aan uw doelgroep

Is deze flexibele ‘privé chat’ oplossing de stap die u nodig had om ook aan de slag te gaan met Live Chat op uw website? We horen graag wat uw overwegingen zijn, neem gerust contact met ons op.

 

Afbeelding: Stil via Unsplash