foto van Christiaan Woltjer

Christiaan Woltjer
(Terwille verslavingszorg)

“Het eerste intakegesprek hebben we vervangen door een online vragenlijst. In het begin was dat geen succes. Slechts 40% van de cliënten reageerde.”

Bekijk de vlog van Christiaan

 

 

Foto van Erik Busstra

Erik Busstra
(Gevangenenzorg Nederland)

“De inzet van elearning heeft ons veel nieuwe mogelijkheden gegeven, maar heeft ons ook opgezadeld met wat uitdagingen.”

Bekijk de vlog van Erik

 

 

Foto van Dorine Kettenes

Dorine Kettenes
(De Luisterlijn)

“Tijdens het testen van de eLearning hebben we een kleine groep vrijwilligers uitgekozen die ons goed op de hoogte hield van waar ze tegenaan liep.”

Bekijk de vlog van Dorine

 

 

Foto van Joline Spoelstra en Rozemarijn Vos

Rozemarijn en Jolinde
(Accare – 99gram.nl)

“We hebben ongeveer 3.000 jongeren per jaar die komen chatten, en bijna het dubbele aantal dat zou wíllen chatten.”

Bekijk de vlog van Rozemarijn en Jolinde

 

 

Foto van Philippe Bocklandt

Philippe Bocklandt (Arteveldehogeschool)

“We zijn dikwijls aan het zoeken naar de meerwaarde van online hulp, maar we moeten meer inzetten op het zoeken naar de ‘sense of urgency’.”

Bekijk de vlog van Philippe

 

 

Foto van Harko IJkema

Harko IJkema
(Strijdlust)

“Het is de uitdaging dat cliënten zelf weer in de bestuurdersstoel gaan zitten en het voertuig van hun leven weer leren te besturen.”

Bekijk de vlog van Harko

 

 

Over Serviant

Als ontwikkelaar van software voor online zorg kennen we de vragen die bij onze klanten spelen. We worden vaak blij verrast door de creativiteit, flexibiliteit en de stappen die genomen worden. Soms mogen we delen in de successen die gevierd worden.

 

Reageren? Neem contact op!