Veilig communiceren

Danie van den Boogaart, directeur bij Serviant: “Een voorbeeld van zo’n online component is de Berichtenbox. Hiermee kunnen zorgverleners op een veilige manier binnen wellbee communiceren met collega’s en cliënten. De zorgverlener kan in een bericht bijlagen toevoegen, maar ook links naar opdrachten, dagboeken en vragenlijsten, waarmee de cliënt aan de slag kan.”

Voortgang en effectiviteit van de behandeling meten

Met het Online Vragenlijsten component wordt het proces van inplannen, aanbieden en verwerken van (repeterende) vragenlijsten een stuk eenvoudiger. De zorgverlener heeft keuze uit een grote hoeveelheid standaard (ROM) vragenlijsten, o.a. geschikt voor intake, diagnostiek, het meten van de voortgang en cliënttevredenheid. De vragenlijsten worden op de geplande momenten automatisch aan de cliënt aangeboden. Deze kunnen zij eenvoudig via mobiel invullen. De resultaten zijn direct daarna voor de zorgverlener inzichtelijk in het wellbee zorgverlenersportaal.

Danie van den Boogaart: “Organisaties kunnen door middel van een CMS zelfstandig eigen vragenlijsten beschikbaar maken. En omdat resultaatpagina’s flexibel zijn in te richten, krijgen zorgverleners altijd het inzicht en overzicht wat ze nodig hebben.”

Volledig blended behandelen

Door de integratie kunnen zorgorganisaties tenslotte de stap nemen naar een optimaal blended aanbod in behandeling, door inzet van online modules, g-schema’s, dagboeken en opdrachten. Ervaren medewerkers van Serviant bieden de gewenste ondersteuning bij het inrichten van het eHealthplatform en het begeleiden van de implementatie.

Betrouwbare, actuele gegevensoverdracht en gebruiksvriendelijkheid voorop

De integratie zorgt voor een actuele en betrouwbare gegevensoverdracht tussen MC EPD via wellbee en Serviant eHealth. Danie van den Boogaart: “Daarnaast was een van de uitgangspunten voor de integratie dat we de gebruikerservaring voorop wilden stellen. Onze designers en software-ontwikkelaars hebben daarom nauw samengewerkt om een goede gebruikersbeleving na te streven. Een zorgverlener of cliënt herkent daardoor de wellbee uitstraling tijdens het gebruik van Serviants eHealth functionaliteiten.”

“Eén van de uitgangspunten voor de integratie is het nastreven van een goede gebruikerservaring. De zorgverlener of cliënt moet ‘wellbee’ blijven herkennen.”

Danie van den Boogaart

link naar wellbee website

Samenwerking met Medicore

Medicore biedt een EPD/ECD en zorgportalen voor GGZ en Jeugdzorg, maar ook voor Zelfstandige Behandelcentra. Met deze nieuwe integratie komt Serviant eHealth voor alle klanten van Medicore beschikbaar. Een oplossing die bijdraagt aan het verbeteren van efficiëntie en kwaliteit in de zorg.

Tijdens een kennisbijeenkomst op 27 juni bij Medicore (De regie verschuift: eHealth in wellbee) zal de integratie van het Serviant eHealthplatform met het zorgverleners- en cliëntportaal wellbee van Medicore gepresenteerd worden voor het publiek.

Neem voor meer informatie of een demonstratie van de mogelijkheden voor uw situatie contact met ons op.

 

Foto door StartupStockPhotos via Pixabay