Serviant heeft WeSeeDo als partner gekozen vanwege een onderscheidende visie en de no-nonsense aanpak van het bedrijf. Bij WeSeeDo staan menselijk contact, gemak en veiligheid voorop.

logo WeSeeDo

Beeldbellen in het kort

De zorgprofessional plant in het eHealth platform een afspraak in met een cliënt. De cliënt ontvangt direct een e-mail met de afspraakbevestiging. Als extra reminder kan vlak voor de afspraak nog een SMS of e-mail naar de cliënt gestuurd worden. Op het moment van de afspraak klikt de cliënt op de link in de e-mail of het SMS bericht. Daarmee neemt de cliënt direct plaats in de digitale wachtkamer. De zorgprofessional heeft het overzicht over de aanwezige cliënten. Het beeldbellen zelf is volledig gericht op optimaal visueel contact voor persoonlijke en efficiënte gesprekken. De software werkt heel intuïtief met alleen de voor het gesprek noodzakelijke knoppen. Na afloop van het gesprek registreert de zorgprofessional de activiteit via eHealth voor verwerking in het ECD.

Beeldbellen is geïntegreerd in Serviant eHealth. Er hoeft geen aparte software te worden geïnstalleerd.

Wat is er voor nodig?

Het enige wat nodig is, is een goede internetverbinding. Beeldbellen kan via een smartphone, tablet of pc met camera, microfoon en luidspreker. Er hoeft ook geen aparte software voor geïnstalleerd te worden, beeldbellen kan gewoon via de browser.

Aan de slag!

Organisaties die beeldbellen in willen zetten voor het leveren van zorg op afstand kunnen contact opnemen met de accountbeheerder van Serviant.

Lees ook deze blog: Een ruimere vergoeding voor zorg op afstand; dus wanneer start u met beeldbellen?