Meten is weten

Het meten van voortgang en effectiviteit van de door u geleverde zorg is een belangrijke reden om vragenlijsten in te zetten. Maar waar maakt u in uw organisatie nog meer gebruik van vragenlijsten? Bij de intake of tijdens uitgebreide diagnostiek, tijdens voortgangsmetingen of cliënttevredenheidsonderzoek? Voor al deze doelen biedt Serviant Online Vragenlijsten een oplossing.

Met de belangrijkste standaard vragenlijsten beschikbaar en de flexibel in te richten resultaatpagina’s bieden we het inzicht waar het uiteindelijk om te doen is. Voor de cliënt, de professional en de organisatie.

Voor vrijgevestigden in de GGZ bieden we, in combinatie met ECD –leveranciers, een totaaloplossing voor ROM. Inclusief de aanlevering aan SBG via InfinitCare.

Enkele kenmerken

Response verhogend

Response verhogend

Cliënten ontvangen duidelijke e-mailnotificaties en reminders. Een vragenlijst is vervolgens met één klik te openen. Veilig, toegankelijk en ook op een smartphone goed in te vullen. Voor cliënten die uw locatie bezoeken en geen toegang hebben tot hun e-mail biedt de kioskfunctie een uitkomst.

Serviant is uw ROM leverancier

Serviant is uw ROM leverancier

We bieden voor de GGZ een totaaloplossing voor het ROM proces. We beschikken over een groot aantal standaard vragenlijsten, inclusief scoreberekeningen, grafieken en exportmogelijkheden. We bieden diversen mogelijkheden om meetgegevens periodiek aan te leveren aan Stichting Benchmark GGZ (SBGGZ). Ook uw eigen vragenlijsten kunnen we beschikbaar maken.

Slimme ECD-integraties

Slimme ECD-integraties

De zorgprofessional kan door slimme integratie direct vanuit het vertrouwde eigen ECD (zoals PlanCare, G2, Careweb of Synaps) aan de slag met Serviant Online Vragenlijsten. Dit zorgt voor een betrouwbare, automatische overdracht van gegevens wat handwerk en fouten voorkomt.

Uitbreiden naar meer eHealth

Uitbreiden naar meer eHealth

Serviant Online Vragenlijsten is een module van het eHealth platform. Daardoor is het eenvoudig om van meer eHealth functionaliteiten gebruik te maken. Zo kunt u de veilige berichtenbox en online lesmodules inzetten voor uw cliënten. Dat is prettig werken in één toegankelijke online applicatie.

Neem voor informatie of een productpaper contact met ons op:

Arie de Jong

Arie de Jong

Accountmanager
T. 085-486 7360


“Serviant is een prettige organisatie om mee te werken; flexibel en meedenkend en, last but not least, zij leveren een goed werkend resultaat” Casper van der Velde, regiomanager GGMD
Top